check
סגל בכיר | התכנית לחקר סכסוכים, ניהולם ויישובם

סגל בכיר

טוביאס אברכט-הרטמן

ד"ר טוביאס אברכט-הרטמן

מרכז ה-DAAD ללימודים גרמניים
המחלקה לתקשורת ולעיתונאות

אני מרצה ללימודי קולנוע במחלקה לתקשורת ועיתונאות וכן מרצה לתרבות והיסטוריה גרמנית במרכז DAAD ללימודים גרמניים. סיימתי את לימודי הדוקטורט שלי באוניברסיטה החופשית של ברלין (FU), שבה גם סיימתי תואר בלימודי קולנוע, הספרות הגרמנית החדשה ומדעי המדינה.

ליאור להרס

ד"ר ליאור להרס

המחלקה ליחסים בין-לאומיים
תחומי מחקר: סכסוכים, תהליכי שלום, דיפלומטיה, תיווך ומדיניות חוץ; ישראל במזרח התיכון והסכסוך הישראלי-פלסטיני; הסכסוכים בצפון אירלנד, קפריסין והבלקן.
אלי פודה

פרופ' אלי פודה

החוג ללימודי אסלאם והמזרח התיכון
מדעי הרוח, חדר 6403

פרופ' אלי פודה מתמחה בנושאי מצרים, יחסי ישראל-ערב, המערכת הבין-ערבית, חינוך ותרבות בעולם הערבי. כיהן כראש החוג בשנים 2009-2004. עורך "המזרח החדש", כתב העת של האגודה הישראלית ללימודי המזה"ת והאסלאם (אילמ"א) 2008-2000. עמית מחקר בכיר במכון הארי ס' טרומן לקידום השלום באוניברסיטה העברית.

איתי פישהנלדר

פרופ' איתי פישהנלדר

המחלקה לגאוגרפיה
מדעיה החברה, חדר 4609
איתי פישהנדלר הינו פרופ' חבר במחלקה לגאוגרפיה. תחומי המחקר שלו עוסקים ביישוב סכסוכים סביבתיים, בממשל ושינוים אקלימים ובפוליטיקה סביבתית.מחקריו הם בתחומים אלו בהדגמה על משאבי מים, חופים ואנרגיה. 
אילנה ריטוב

פרופ' אילנה ריטוב

בית הספר לחינוך;
לשעבר ראש התכנית לחקר סכסוכים (2012-2009)
בית הספר לחינוך, חדר 561

פרופ' אילנה ריטוב היא חברת מחלקה בחוג לחינוך באוניברסיטה העברית. היא חוקרת בתחום הפסיכולוגיה של שיפוט וקבלת החלטות, עם דגש מיוחד על החלטות בהקשר חברתי.